Browsing Tag

Young Thug

Travis Scott feat. Young Thug & M.I.A. – Franchise Lyrics | Video

Lyrics Franchise - Travis Scott feat. Young Thug & M.I.A. Yup, in my white tee, yeah Call up Hype Williams for the hype, please Uh, they gon' wipe you, before you wipe me On boxes of checks, not my Nikes Cacti, not no iced tea Uh, got 'em bamboozled like I'm Spike Lee You need more than…

T.I. feat. Young Thug – Ring Lyrics | Official Lyric Video

Lyrics Ring - T.I. feat. Young Thug I let it ring, you know that I mean I don't drink green, I need my cream I just wanna cum on her, her face and her spleen I just wanna let that b**ch, let that b**ch ring When s**t get wrong, it can't go right Now I've been known to get s**t blown Up out…

DaBaby feat. Young Thug – Blind Lyrics | Official Audio

Lyrics Blind - DaBaby feat. Young Thug Yeah, yeah, yeah I've been blind for a while now I just got the key, they let me in, no ID Doors openin' up for me and now I see I've been blind for a while now I've been blind for a while now Every single goddamn day, a n**ga think he next to leak…

Aminé feat. Young Thug – Compensating Lyrics | Video

Lyrics Compensating - Aminé feat. Young Thug Compensatin' for your feelings And you know the feelin' This is what you thought would heal it But it makes you feel it Tryin' things you thought would cheer it But you grow to fear it Times, they come and go like spirits I see these signs the…

A Boogie Wit Da Hoodie, Young Thug – Might Not Give Up

A Boogie Wit Da Hoodie feat. Young Thug - Might Not Give Up Lyrics Y'all just love me for my lifestyle, baby Y'all just love me for my lifestyle, uh Y'all just love me for my⁠.. Rock star lifestyle might not give up Wake up everyday next to different b**ches Now I'm still thinking 'bout the…

Gunna feat. Young Thug – Dollaz On My Head Lyrics | Audio

Gunna feat. Young Thug - Dollaz On My Head Lyrics Pull up with a stick, I pull up with a stick I'll pull up with a pink toe I'm whippin', she suckin' this d**k I put some diamonds on her toes Let that ho know that I'm rich We was used to pullin' kick doors I've been gettin' it since a…

Future feat. Young Thug – Harlem Shake Lyrics | Audio

Lyrics Harlem Shake - Future feat. Young Thug Chopper make him do the Harlem Shake Ayy, trap money, ayy Snow bunnies, ayy Trap money, ayy Push to start ayy Racks tall, ayy Never fall, ayy Guitar, ayy Play with racks, ayy Trap star, ayy Brett Favre, ayy Money, cars, ayy Cook hard,…

Young Thug feat. Future – Help Me Breathe Lyrics | Audio

Lyrics Help Me Breathe - Young Thug feat. Future Wheezy outta here.. Drop to my knees, beggin' you, please Lickin' my teeth, call the police I'm searchin' for peace, nuttin' three or four times Automatic drapes gonna wake you, no blinds You're my mommy, yes I know, ma Someone call the…

NAV feat. Young Thug – No Debate Lyrics | Video

Lyrics No Debate - NAV feat. Young Thug Woke up feeling like a million bucks Took a shower after I'm done getting sucked Too much drip, I think we gotta fix the sink Never know with Slime, he might just pull up in a mink These stones got clarity, they twinkle and they twink And they cost a…

Chris Brown, Young Thug ft. Shad Da God – I Got Time Lyrics

Lyrics I Got Time - Chris Brown, Young Thug feat. Shad Da God Say love, I wanna make love, with you See me, and all of this paper Bad ting, got the million shape up, oh yeah Say love, don't be a stranger 'Cause I got time I got time today, yeah, I got time..③ I got time today, yeah, I got…

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More