Shoreline Mafia feat. Future – Poe The Drop Lyrics | Audio

Lyrics Poe The Drop - Shoreline Mafia feat. Future Po' the drop Gimmie top Move a block N**ga it don't stop..④ Feeling sick, I just sipped a quarter brick And I don't rock it, but I'm really bout that s**t And I ain't capping boy, I really hit your b**ch I get to smacking when I get her in…

Juicy J feat. Wiz Khalifa – Gah Damn High Lyrics | Video

Lyrics Gah Damn High - Juicy J feat. Wiz Khalifa I just keep on rolling up, I'm so goddamn high I got D'USSÉ in my cup, I'm so goddamn high My prices keep on going up, I'm so goddamn high She be begging me to f**k but I'm too goddamn high I'm so goddamn high, I'm so goddamn high I'm so…

Desiigner – Soup Lyrics | Official Audio

Lyrics Soup - Desiigner Lil' bro wanna text me and you know I let it do I open up her legs like I'm playing peek-a-boo Now I'm flyin' out the country, yeah boy, makin' moves And I keep my ice on 'cause I gotta keep it cool So you in the daytime then I see you after school I see you on that…

Desiigner – In My Ways Lyrics | Official Audio

Lyrics In My Ways - Desiigner In my ways, I'm in my ways I remember days, I was in my ways I had to go get paid, go get it anyway Did it anyway, f**k who feel a way All this music cash, I'ma still get f**kin' paid I'm not no Minute Maid, swear I'm not no Minute Maid We in the 305 like we in…

Hollywood Undead feat. Tech N9ne – Idol Lyrics | Video

Lyrics Idol - Hollywood Undead feat. Tech N9ne I think I'm an angel, but I am cursed Riding so painful, ghost-whipping the hearse My secrets are shameful, my secrets are faithful My life is no fable, I'm an archangel Fiends and I'm filling 'em drugs And I'm dealing 'em, pack the s**t up The…

Action Bronson – Latin Grammys Lyrics | Official Video

Lyrics Latin Grammys - Action Bronson I might not be able to touch my toes But I will still f**k these.. I might not be able to touch my toes But I will still f**k these.. You take steps to get to the sex, I just flex Like Lex, dance moves with the pecs It be like, Damn, that man smooth…

Mariah the Scientist ft. Lil Baby – Always n Forever Lyrics 

Lyrics Always n Forever - Mariah the Scientist feat. Lil Baby Baby you should know this That I ain't goin' And I ain't blowin' no smoke I mean, I been sober But you shoulda known it That I wasn't goin' And I know you noticed that changed But I'll be your woman always Always and forever…

DJ Khaled feat. Drake – Popstar Lyrics | Lyric Video

Lyrics Popstar - DJ Khaled feat. Drake B**ches callin' my phone like I'm locked up, nonstop From the plane to the f**kin' helicopter, yeah Cops pullin' up like I'm givin' drugs out, nah, nah I'm a popstar, not a doctor..② Ayy, shawty with the long text, I don't talk, ayy Shawty with the long…

SahBabii – Trapezoid Lyrics | Official Video

Lyrics Trapezoid - SahBabii Just like a lil' kid, gotta pack a toy She got a small top with a big bottom like a trapezoid Keep my name out your mouth 'fore I cap your boy When it come to figures, I'm 'bout that action, boy Stop holding nuts, cut out that jacking, boy Upside-down crosses..②…

Jackboy – Lost Ties Lyrics | Official Video

Lyrics Lost Ties - Jackboy N**gas started to hate when I started to shine Lost ties with a couple of n**gas that I loved the most If I knew you finna do me dirty, I wouldn't of let you close 'Posed to wanna see me ball but hate it when I score I'm getting paid 'cause I been grindin' In and…

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More